[Pardus-kullanicilari] pardus kurulumunda sorun

Ekin Meroglu ekin at fisek.com.tr
7 Şub 2006 Sal 17:39:26 EET

On Tue 07 Feb 2006 17:16, talat coskun wrote:
> pc 1 özellikler:asus p4v8x-x sata anakart,80 gb sata
> disk,512 mb ddr 400 mhz ram,celeron 2.6 işlemci ve cd rom
> ve de 17" philips flat monitör
>
> pc 2 özellikleri:asus p4v800 sata olmayan anakart,iki adet
> 80 gb ide disk,celeron 2.8 işlemci.philips dvdwrite ve 256
> mb ddr 400 mhz ve de 17" philips 107e crt monitör var.Bu
> iki pcde kurulum olmadı.Belirtiğim hatayı aldım.

Benim tahminim, bu kadar az ortak donanim uzerinde ayni hatanin alinmasi
yazdiginiz CD ile ilgili. Diger mailimde yazdigim gibi farkli bir cd yazip
onunla deneyebilir misiniz ? Olmazsa yine o mailde belirttigim gibi daha
fazla bilgi gerekecek.

> Ama gigabyte anakart,celeron 2.6,512 mb ddr 400 mhz,asus
> dvdwriter ve 17"tco03 monitör olan pc ye son derece kısa
> sayılacak bir sürede kurulum oldu.asus anakartlardan mı dır
> acaba?philips monitör ve anakart ortaklığı var.
Anakart, ortak degil (farkli model - farkli chipset). Tam olarak emin olmak
icin kurulum sirasindaki hata mesajlarini iletebilir misiniz?
Monitor de bu tip bir soruna yol acmaz.
--
Iyi Calismalar;
Ekin Meroğlu
ekin at fisek.com.tr
Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693