[Pardus-kullanicilari] pardus kurulumunda sorun

Mustafa IŞIK jituxramon at gmail.com
7 Şub 2006 Sal 17:31:35 EET

suse kaldırma problemi yaşıyorsun.Suse yi kurulumda başlat ve dosya
yönetiminden format çek
Sistem kaldırılınca işleme devam etme.Freedos olan sisteme daha sonra pardus
1.0 alfayı kurmayı dene.Bu arada başlamadan önce yedekleme yapman
gerekecekse dosyalarını yedekleyerek işe başlayabilirsin

07.02.2006 tarihinde talat coskun <talat at uzmanislem.com> yazmış: