[Pardus-kullanicilari] open office printing

Ertugrul Erata ertugrulerata at gmail.com
6 Şub 2006 Pzt 17:09:31 EET

hüseyin bey,
1.programın olduğu yeri olan pardus menüsünü açarak bulursunuz, sonra
onu masa üstüne sürüklersiniz. bir tane küçük pencere açılır.

buraya kopyala
buraya bağ koy
iptal yazar

siz bağ koyu seçerseniz  istediğiniz kısa yolu oluşturmuş olursunuz.

** dikkat edilecek olan bir husus va o da panel kilitli ise bu işlem
gerçekleşmez o zaman panelin kilidini açmalısınız
 panel altta olan uzanan programların olduğu çubuk efendim. kilitli
ise zaten işareti ve yazısı  çıkıyor aç diyorsunuz

bahsettiğimiz ikinci bölüme gelince onu da kullanabilirsiniz. onu
kullanmak işi biraz uzun
06.02.2006 tarihinde hüseyin bilen <bilenhuseyin at hotmail.com> yazmış: