[Pardus-kullanicilari] open office printing

hüseyin bilen bilenhuseyin at hotmail.com
6 Şub 2006 Pzt 15:09:43 EET

Sayın Arkadaşım
Sağol bu gelen komut sonucu yazıcıda Open Office yazdırma sorunum halloldu
teşekkürler.Bir şeyi merak ediyorum Windows da Hard disc ime baktığımda ilk
bölümde 17 Gb Windows ikinci bölümde18 Gb Pardus ve  1 Gb boş ayrılmış
gözüküyor yüklerken girdiğim boyut herhalde biraz ufak olunca böyle boş bir
disk bölümü oluşmuş Bu boş bölümü Pardus kurulu bölüme ilave edebilirmiyim.
Bir başka merak ettiğim konu ise Windows da herhangi bir programın üzerine
gelip fare nin sol tuşu ile basılı dışarı aldığımda kısayol ekran üzerinde
oluşuyor tıkladığım zaman program açılıyor Pardus da denedim böyle bir
yöntemle oluşturamadım.Yapılabiliyormu yapılabiliyorsa hangi yolla
gerçekleştirebilirim.Aydınlatırsanız memnun olurum. Saygılar

MSN Arama ile dünyayı evinize getirin! http://search.msn.com.tr