[Pardus-kullanicilari] samba üzerinde yazıcı hp1100 nasıl

Ertuğrul Erata ertugrulerata at gmail.com
6 Şub 2006 Pzt 09:54:43 EET

Selamlar,

listelere yazıcı ile ilgili yazılar yazarak çözümler bulmamızı sağlayan tüm
arkadaşlara teşekkür ederim.

Başta Hüseyin Bilen beyefendiye openoffice ve firefox ile ilgili yazıcı
soruları için
ve Değer Muharrem beye gimp-print ile ilgili çözümü bizimle paylaştığı için,
ve geliştirici arkadaşlara gutenprint i svn deposuna ekledikleri için.

sonuç olarak. samba yazıcı hp lazerjet 1100 ü yazıcı ekledikten sonra deneme
sayfasını aldım. ancak open office hemen çıktı vermedi. varsayılan yazıcı
falan yok dedi(bu bir hata değil mi, sisteme yazıcı tanıtılmış) listelerde
önerilen cözümü uyguladım. spadmin komutunu çalıştırdım. zaten tanımış olduğu
yazıcıyı bana gösterdi. iyi de zaten tanıyorsa bu işleme ne gerek vardı?
sayfa seçeneklerini kontrol edeyim dedim. Us letter ön tanımlı idi bunun
değişmesi gerektiğini düşünüyorum. bu kağıdı türkiyede gören kaç kişi var ki?

sonra bir deneme çıktısı aldım. OK

firefox ile de aynı şekilde chmod 1777 /var/tmp dedim ve bir denem çıktısı
aldım. OK

kwrite ile denemelerime devam ediyorum.

arkadaşlara teşekkürler ve Kolay gelsin diyorum

--
Ertuğrul Erata