[Pardus-kullanicilari] YAZICI SORUNU

Barış Metin baris at uludag.org.tr
6 Şub 2006 Pzt 03:36:01 EET

Merhaba,

Pazartesi 6 Şubat 2006 00:32 tarihinde, elifergun şunları yazmıştı:
> Önclikle Bu mail portalını kontol edip cevap veren uludag programcıları
> varsa eğer ufak bir eleştiri getirmek istiyorum.
>

> 1 AYDA 500 MAİL ALDIM İÇİNDE TOPLASAN 50 GEÇMEZ CEVAP SAYISI ...
>

> Bu linux dağıtımının daha yagın bir kullanım olmasını istiyorsak
> cevaplarda daha hasass davranılması gerektiğini düşünüyorum..

Evet, bu tartışma listesini Pardus geliştiricileri de takip ediyor. Fakat
Pardus geliştiricilerinin her soruya cevap vermesini beklemeyiniz lütfen. Bir
ayda aldığınız mesajı çoğu geliştirici (çeşitli kanallardan) bir günde
alıyor. Hemen hepsi yetişebildiği kadar bunlara cevap vermeye çalışıyor.

Bu tartışma listesi yalnızca resmi geliştiricilerin sorulara cevap vermesi
için değil, tüm Pardus kullanıcılarının bir arada tartışabilmesi için
kuruldu.

Anlayışınız için teşekkür ederiz.

[...]
> Bus 002 Device 001: ID 0000:0000
> Bus 001 Device 003: ID 04a9:1093 Canon, Inc.
> Bus 001 Device 002: ID 046d:08f0 Logitech, Inc.
> Bus 001 Device 001: ID 0000:0000
>
> ne yapabilirim.

Eğer gerekli paket güncellemelerini yaptıysanız ve sorununuz çözülmediyse,
mevcut hata raporlarını da kontrol ederek, lütfen bir hata raporu bildirin.

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin