[Pardus-kullanicilari] YAZICI SORUNU

elifergun muazzezelif at ttnet.net.tr
6 Şub 2006 Pzt 00:32:01 EET

Önclikle Bu mail portalını kontol edip cevap veren uludag programcıları
varsa eğer ufak bir eleştiri getirmek istiyorum.

1 AYDA 500 MAİL ALDIM İÇİNDE TOPLASAN 50 GEÇMEZ CEVAP SAYISI ...

Bu linux dağıtımının daha yagın bir kullanım olmasını istiyorsak
cevaplarda daha hasass davranılması gerektiğini düşünüyorum..

Benim sorunum CANON PIXMA 4000 Yazıcı var kde de direk yazıcıyı
bulamaıyorum ancak bir üst modeli 4200 olanı var. seçip kurmama rağmen

kuyruğa gidiyor fakat cevap vermiyor. kuyrukta kalıyor. tüm portları
denedim ama bir türlü çıktı alamadım hatta paralel porttan bile bağladım.
isterseniz faydalı olabilecekse lsusb sonuçlarını aşağıda vereyim.

Bus 002 Device 001: ID 0000:0000
Bus 001 Device 003: ID 04a9:1093 Canon, Inc.
Bus 001 Device 002: ID 046d:08f0 Logitech, Inc.
Bus 001 Device 001: ID 0000:0000

ne yapabilirim.

Şimdiden teşekürler

Saygılarımla;