[Pardus-kullanicilari] Canon BJC 240 yazıcı sorunu

Erdem Tezcan erdem_tezcan at yahoo.com
5 Şub 2006 Paz 20:08:59 EET

yazýcýnýz hakkýnda bilgi verirseniz geliþtiriciler daha kolay yardým edebilir. Markasý ne?. USB mi parelel mi? ...

umut muslu <umuslu at gmail.com> wrote: Pardus forumlarýndaki yazýcý sorunlarýna iliþkin tüm söylenenleri ve önerileri
denediðim halde Pardusta hiçbir programda (ne Openoffice'de ne Kwrite'de ne
Firefox'da) çýktý almayý baþaramadým. Bu programlardan yazýcýya çýktý
gönderdiðimde hiçbir hata mesajý da almýyorum. Ýnternetten
gutenprint-5.0.0-rc2 indirip sorunsuz kurdum. Ama nafile. Gerçi þu ana kadar
ilettiðim sorunlarda uzun uðraþlardan sonra çözüm hep basit oldu.Yine sanki
benzer basit bir sorun varmýþ gibime geliyor. Ama sorun çözülmediði sürece de
baþka birþeyle uðraþamýyorum. Bilesiniz. Yardýmlarýnýz için þimdiden
Pardus-kullanicilari mailing list
Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr