[Pardus-kullanicilari] Canon BJC 240 yazıcı sorunu

umut muslu umuslu at gmail.com
5 Şub 2006 Paz 20:00:25 EET

Pardus forumlarındaki yazıcı sorunlarına ilişkin tüm söylenenleri ve
önerileri
denediğim halde Pardusta hiçbir programda (ne Openoffice'de ne Kwrite'de ne
Firefox'da) çıktı almayı başaramadım. Bu programlardan yazıcıya çıktı
gönderdiğimde hiçbir hata mesajı da almıyorum. İnternetten
gutenprint-5.0.0-rc2 indirip sorunsuz kurdum. Ama nafile. Gerçi şu ana kadar

ilettiğim sorunlarda uzun uğraşlardan sonra çözüm hep basit oldu.Yine sanki
benzer basit bir sorun varmış gibime geliyor. Ama sorun çözülmediği sürece
de
başka birşeyle uğraşamıyorum. Bilesiniz. Yardımlarınız için şimdiden
teşekkürler.