[Pardus-kullanicilari] Uzak Baglanti Sorunu

Server Acim sacim at kde.org.tr
5 Şub 2006 Paz 15:18:44 EET

Merhaba,
PARDUS'tan bir Windows makinasıne ulaşmak istiyorum. Masaüstü > Sistem > Uzak
Yerler > Samba Payları 'na tıkladığımda karşıma çıkan hata mesajında şunlar
yazıyor. "Unable to find any workgroups in your local network. This might be
caused by an enabled firewall." Fakat ben aynı makinadan Windows'ta aynı
çalışma grubu adını verip bir ev-ağı kurdum. Windows'ta görürken, PARDUS'ta
kızımın odasındaki bilgisayarı göremiyorum.
Bu iki bilgisayar birbirine Türk-Telekom hattı ve U.S.Robotics ADSL modem ile
bağlanıyor. 4 bilgisayara kadar aynı modemden bağlanılan modellerden. Bir şey
eksik ama ne?
Yardımlarınızı rica ederim.
Sevgiler.
--