[Pardus-kullanicilari] Notebook Pili

Eyup Ersan eyupersan at gmail.com
5 Şub 2006 Paz 15:01:56 EET

Sevgili PARDUS Tasarimcilari,

ACER TravelMate 4002 WLMi  marka Notebook bilgisayarima WinXP ile birlikte PARDUS' u kurdum yaklasik 1 aydir kullaniyorum..
Cok memnunum ellerinize saglik..Yanliz Notebook pil izleyicisi calismiyor.. TASMA ile baktigimda Cevre Birimlerindeki Dizustu Pili
seceneginde su mesaj var..
" Bilgisayarinizda ACPI parca kurulum olarak yuklenmis. ACPI acik fakat, bazi alt secenekleri kapali - en azindan ' AC Adaptor' ve
'Kontrol metod Pili' modullerini acip cekirdegini yeniden insa etmelisiniz"

BIOS ayarlarimda gerekli guc secenekleri acik..Bu durumu nasil duzeltebilirim..

Eyup Ersan