[Pardus-kullanicilari] 64 bit ve Pardus

Eyup Ersan eyupersan at gmail.com
5 Şub 2006 Paz 14:42:21 EET

  ----- Original Message -----
  From: Vedat YILDIZ
  To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
  Sent: Saturday, February 04, 2006 3:13 PM
  Subject: [Pardus-kullanicilari] 64 bit ve Pardus

  Selamlar, amd64bit s939 iþlemcime kurduðum Pardus'ta bir takým hýzlanmalar var :) mesela sistem saatim hýzlý ilerliyor ve saat ileri gidiyor, divx filmlerde gösterim de normalden biraz hýzlý. ayrýca klavye yineleme hýzýnda da artýþ oldu ve tuþlara nerdeyse hemen basýp çekmem gerekiyor ki karakter yinelemesi olmasýn. Acaba bu 64 bit'den dolayý mý kaynaklanýyor? biliyorum ki pardus henüz 64 bit destekli deðil. Ayrýca anakart bios update ile bu sorunu çözenler olmuþ ama bende bu iþe yaramadý. Teþekkürler.
  Benzer Sorun Benim AMD Sempron islemcili HP Notebook Bilgisayarim da da var..WinXP' de saat düzgün çalisiyor..

  PARDUS' a geçince klavyem çok hizli çalisiyor..Saat adeta kosturuyor..Normal saat 10 dk atinca PARDUS' ta saat 25 dk ileri gidiyor..

  Eyüp Ersan