RE: [Pardus-kullanicilari] Re: Fwd: Pardus-kullanicilari TopluMesajı , Sayı 1,Ko

hüseyin bilen bilenhuseyin at hotmail.com
5 Şub 2006 Paz 13:46:54 EET

Arkadaşım
Mail inizdeki uygulamaları gerçekleştirdim kullanıcı@pardus program $
./spadmin  komutunu girirnce böyle bir dosya yada dizin yok ibaresi çıktı
Open Office ile ilgili işlemleri yaptım   yazıcı bulunamadı çıktı   Mozilla
Firefoxda ise ilk mailimde yazılanlar çıktı  Yazıcı Postscript/Defoult u
seçip KPrint çıktığında ISO S4 ü seçerek tamam dedikten sonra yazdır
dediğimde önceki mail imde Konqueror de denediğim baskıda çıkan
Facia-KNotty  ile başlıyan ingilizce olan aynı uyarı çıktı ve baskı yok.
Başka yapabileceğim bir öneriniz varmı? Teşekkürler