[Pardus-kullanicilari] boot sorunu, acil yardim, cozuldu !

Erol SANER esaner at abgs.gov.tr
5 Şub 2006 Paz 05:15:25 EET

Arkadaslar sorunu cozdum, ilgilenmeye niyeti olan çıkarsa zaman
kaybetmesin lutfen. Apache server'in deamon olarak acilista yuklenmesi ile
ilgili kendi yaptigim bir hata oldugunu gördum ve halloldu.

Herkese iyi calismalar...
Erol SANER.

Asagida yazdiklarima ilave olarak:

Sistemi Knoppix ile acip baktigimda bulamadigim dedigi folder ve dosya var
görunuyor ve okunabilir durumda.

Arkadaslar acil yardim gereksinimi.

Boot sırasında swap etkinleştirildikten hemen sonra:

stat: cannot stat '/lib/splash/cache/deptree': No such file or derectory
Error for wireless request "Set Encode" (8B2A): SET failed on device ra0;
No such device

mesajı geliyor ve ne kadar beklersem bekleyeyim hareket yok. Ctrl+C de
önemli başlangıç scriptlerinin birinin olmadığı veya çalışmadığı gibi bir
mesaj verip root passwordunu girin ve düzeltip tekrar boot edin, ya da
Ctrl+D ile devam edin diyor. root passwordumu girdigimde de bir hareket
yok. Ctrl+D yaparsam da boot edip yine ayni yerde kaliyor.

Acil destege ihtiyacim var, tesekkurler...
Erol SANER.