[Pardus-kullanicilari] 64 bit ve Pardus

Vedat YILDIZ vedatyildiz at yahoo.com
4 Şub 2006 Cmt 15:13:01 EET

Selamlar, amd64bit s939 iþlemcime kurduðum Pardus'ta bir takým hýzlanmalar var :) mesela sistem saatim hýzlý ilerliyor ve saat ileri gidiyor, divx filmlerde gösterim de normalden biraz hýzlý. ayrýca klavye yineleme hýzýnda da artýþ oldu ve tuþlara nerdeyse hemen basýp çekmem gerekiyor ki karakter yinelemesi olmasýn. Acaba bu 64 bit'den dolayý mý kaynaklanýyor? biliyorum ki pardus henüz 64 bit destekli deðil. Ayrýca anakart bios update ile bu sorunu çözenler olmuþ ama bende bu iþe yaramadý. Teþekkürler.