[Pardus-kullanicilari] kopete ile sorunum yok

battal ert35tr at yahoo.com
3 Şub 2006 Cum 22:32:48 EET

> sorayım, nesi var kopete'nin???
> Verecek bir çok cevabınız olabilir, önemli
> değil... Bakış açınızın karşı
> tarafı anlamaya ve olayın bütününü görmeye ne
> kadar uzak olduğunu göstermek
> istedim, cevap vermeyebilirsiniz. nasıl ki sadece
> aMSN'in sunabildiği bazı
> şeyleri, o zottirik protokolü kullanmak için
> isteyebiliyorsanız, PiSi'nin de
> bazı ihtiyaçları karşılamak gibi güzel
> yanları var... Biz de onu istedik...

Benim sorunum aMSN yazılımını kurup kullanmak
değildi. Kopete ile bir sorunum yok onu kullanıyorum
zaten. Benim asıl sorunum bir yazılım kurmaya
çalıştığımda karşıma çıkan (Tcl) sorunu idi.
Sadece bu konuda bilgi istiyordum. aMSN nasıl
yüklenir değil, "tcl" nedir idi sorum. Bu arada pisi
den o kadarda rahatsız değilim yıllarca hep RPM ile
haşır neşir olunca insan yakın bir dostunu
yitirmiş gibi hissediyor kendini.

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Simdi, 1GB e-posta saklama alani sunuyor
http://tr.mail.yahoo.com