[Pardus-kullanicilari] "Tcl" de ne oluyor

Koray Löker loker at uludag.org.tr
3 Şub 2006 Cum 21:32:55 EET

Cuma 3 Şubat 2006 21:27 tarihinde, battal şunları yazmıştı:
> yazılımın adı "aMSN" idi. Bu arada ne gerek vardı
> PİSİ yi yaratmaya, RPM nin nesi vardı. herneyse
Bir sürü sorunu... Sizin mantığınızla geri sorayım, nesi var kopete'nin???
Verecek bir çok cevabınız olabilir, önemli değil... Bakış açınızın karşı
tarafı anlamaya ve olayın bütününü görmeye ne kadar uzak olduğunu göstermek
istedim, cevap vermeyebilirsiniz. nasıl ki sadece aMSN'in sunabildiği bazı
şeyleri, o zottirik protokolü kullanmak için isteyebiliyorsanız, PiSi'nin de
bazı ihtiyaçları karşılamak gibi güzel yanları var... Biz de onu istedik...

:-)

--
İyi çalışmalar,
Koray Löker      <--/ http://www.uludag.org.tr /-->