[Pardus-kullanicilari] internet üzerinden radyo yayını ve webcam

BraveEyes tebessum at tebessum.web.tr
2 Şub 2006 Per 20:25:03 EET

Selamlar

Uzun zamandır internet üzerinden radyo yayınıyapıyorum. Pardus çıktıgından beri ıslerımın buyuk kısmını pardus uzerınden goruyorum.

2 adet sorunum var bunları cozersem butun işlerimi pardus üzerinden gerceklestırecegım.

1. Radyo yayınını yapabılmem için Darkice programına ihtiyacım var. ismail Bey paketleycegını soylemsıtı bend epaket ısteklerı bolumune yazdım. Ancak henuz bır gelısme olmadı.

2. Kullandıgım sistem de creative pc 300 webcam var. surucu kurulu

lsusb de kamera gorunuyor
modprobe -l de surucude gorunuyor. ancak kopete yı guncelledım.  amsn kurdum . buna ragmenbu programlar kurulu aygıt yok dıyor.
 aynı webcamı baskabır amd 2600 ( 32 bit ) masaustunde denemıstım calısıyordu. Su ankı sıstemım Laptop amd turıon 64 bit.

yardım edebılırmısınız..

Tesekkurler