[Pardus-kullanicilari] Parduslu günler

hüseyin bilen bilenhuseyin at hotmail.com
2 Şub 2006 Per 20:15:53 EET

Sayın Arkadaşlar
Pardusu kurma kullanma güreşine tutuştuğum bayramdan bu güne kadar amatör
bir kullanıcı ve hiç linux bilmeyen ve çevresinde linux bilen kimsenin
bulunmadığı beldede yaşayan bir kişi olarak bana mailleri ile gönderdikleri
komutlar ile yol gösteren arkadaşlar ile problemlerin çözümünde yardımcı
olan uludag (Pardus) ekibine printer imide devreye aldığım şu an sonsuz
teşekkürlerimi sunar, Pardus u yaratmada emeği geçen tüm Pardus (uludag
proje) ekibinin ellerine sağlık. Benim gibi masa üstü amatör kullanıcıların
windows a gereksinimi kalmamış oldu.Pardus ekibinin bundan sonraki
çalışmalarında kolaylıklar ve başarılrının devamını temenni ederim. Saygılar

E-postalarınızı ve kişisel bilgilerinizi MSN PC Koruma ile güvenlik altına
alın! http://www.microsoft.com/turkiye/guvenlik/