[Pardus-kullanicilari] ltfen yardm edin

seyyal taner taner.seyyal at gmail.com
30 Ara 2006 Cmt 17:01:35 EET

efkan bey ms den kurtuldugunuz için geçmiş olsun derim.lİnux camiasıda
insanlık sizinle gurur denmesinden hoşlanan bir camiadır ve oyle olması
gerekir. Bütün bunları geçtikden sonra konsole gecip root olun ve lsusb
sanırım webcamınız usb dir onu buraya kopyalayın yani posta atın.Yada once
http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:WEB_Kameras%C4%B1  okuyunuz.  cd
de olanlar ms sürücüler direk işe yaramazlar ama ndswrapper la yaralar.
dediklerimi yapmanızdan sonra yazın .....

30.12.2006 tarihinde efkan YAZICIOÐLU <efkanyazicioglu at hotmail.com> yazmış: