lütfen yardım edin

efkan YAZICIOĞLU efkanyazicioglu at hotmail.com
30 Ara 2006 Cmt 16:57:09 EET

ben efkan yazıcıoğlu 38 yaşındayım ve windows
a veda ettim.pardusun ata sürümüyle tanıştım 2007 sürümüylede
windows u çöpe attım.pardusla tanışınca
yaşadığım gurur ve sevinçi anlatmaya kelimeler yetmez
emeği geçen herkese teşekkür ederim.Laf yerini buldu bu güzel
işletim sistemini bizlere sunanlara Türkiye sizinle gurur duyuyor diyor
saygılarımı sunuyorum.bir sorunum var onada çözüm
bulmanızı istiyorum web kameram logitech quikcam messenger bunu
bir türlü kuramadım lütfen bu konuda bana yardım eder
misiniz.yazılımı var ama windows a göre ne yapmam lazım
?

Hem e-postalarinizi, hem de Bilgisayarinizi MSN Güvenlik ile koruma altina
alin! http://www.msn.com.tr/security/