[Pardus-kullanicilari] kpowersave-KDE çöküşü

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
30 Ara 2006 Cmt 14:40:32 EET

Arkadaşım
Güncelleme ile yüklenen yeni kernel çekirdeği ile grubunuzda Pardus u eski
çekirdek veya yeni çekirdekle çalıştırmanız için ön yükleyici gruba dahil
ediyor.Pardus u silip tekrar kurmanız pek bir şey değiştirmez MBR ı silip
yeni grubu yeni çekirdekle oluşyurmak veya gruba girip eski çekirdekle
açılış grubunu silmeniz gerekiyor.Kolay gelsin

30.12.2006 tarihinde Adsız Kürşad <olcaytoalp at gmail.com> yazmış: