[Pardus-kullanicilari] kpowersave-KDE çöküşü

Adsız Kürşad olcaytoalp at gmail.com
30 Ara 2006 Cmt 13:56:11 EET

Selamlar,bilgisayarı yeni açtığımda Kpowersave uygulaması çöktü ve 11
(SIGSEGV) sinyali gönderdi diye hata veriyor birde bilgisayar yeni açılırken
ekranda 2 adet Pardus seçenegi var.Üsttekinde Pardus yazısı yanında çekirdek
numarasıda var,atltakindede sadece Pardus yazıyor,yukarı aşagı okla hangini
istersem onunla açılıyor,gerçi bir tane işletim sistemi yükledim ama böyle
oldu,hatta silip tekrar yükledim yine aynı,yardımcı olursanız memnun olurum