[Pardus-kullanicilari] programı pc ye yazdırma

Ekrem SEREN ekrem.seren at gmail.com
28 Ara 2006 Per 01:43:27 EET

Kürşad bey, pardus deposundan indirmeyin, Pisi ile kurun programlarınızı.
Herşey otomatik olarak kurulacak. Örneğin aMSN var Pisi deposunda. Google
Earth depoda yok, onun kurulumu için de pardus-wiki.org 'a bakın.

Kolay gelsin...

Ekrem SEREN
"havan"

28.12.2006 tarihinde Adsız Kürşad <olcaytoalp at gmail.com> yazmış: