[Pardus-kullanicilari] aiglx ve berly kurulumu

tnelub571 tnelub571 at mynet.com
27 Ara 2006 Çar 22:21:05 EET

pardus  kullanıcılarının ve kulllanmayıcıların :)))) mübarek
kurban bayramlarının kutlar hayırlara vesile olmasını dilerim
 ben de toshiba-l 10 dizüstü bilgisayar var kurulumu ve
kullanımında pek sırun yok .ama
1. kameradan resim yada video alamadım ( sadece amsn programından
resim çekebiliyorum) bunun için ne yapabilirim
2. aiglx işlemlerini tamamladım sudo pisi install
libwnck komutu ile kütüphane de tamam
sadece berly nin dosyasını svn co
svn://svn.beryl-project.org/beryl/trunk/ beryl
depoda n indiremedim komut sonrası  zaman aşımı na uğradı diyo ne
yapmalıyım tşk lerrrrrrrrrrrrrr