[Pardus-kullanicilari] ses kartı sorunu devam

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
27 Ara 2006 Çar 21:58:58 EET

27 Ara 2006 Çar 21:47 tarihinde, Ünal Özüm şunları yazmıştı:
> İyi akşamlar,

Merhaba Ünal bey,

> Daha önce de ses kartımla ilgili sorunu belirtmiştim.
> Bazı arkadaşların öneri olmuştu hepsini denedim ancak bir çözüm yok.
> Bu gün yeniden Pardus 2007 kurdum ve ses kartım gayet güzel çalıştı denemek
> için güncelledim ve ses kartımla ilgil sorun tekrarladı.
> Makine açılırken açılış melodisi sırasında donuyor ve sonra kapanıp tekrar
> açılıyor

Açılış sesini duymaya başlıyorsunuz ve birden kesiliyor mu? Yoksa hiç mi
duymuyorsunuz? Yoksa çaldığı esnada birden makine mi resetleniyor.

> bu bir kaç kez oluyor sonra makine açılıyor, ancak ses yok amarok
> ve kmplayer kitleniyor.

Daha iyi anlamak için konsoldan mplayer ile herhangi bir mp3 dosyanızı
çaldırmaya çalışabilir misiniz? Çalabiliyor mu? Bir hata veriyor mu?
Takılıyorsa, takıldığı en son satırları buraya yapıştırabilir misiniz?

> Güncellemeler arasında alsa paketide var acaba bu paket le benim ses kartım
> geçinemiyormu?

alsa paketi güncellenmiş görünüyor ancak pakette kod anlamında değişen hiç bir
şey yok, sadece kararlı çekirdek güncellemesi yapıldığı için, yeni çekirdek
ile tüm sürücülerin yeniden derlenmesi gerekiyor. Güncelleme bu güncelleme.

> Yeniden pardus kurup bu paket hariç güncellemek ve görmek istiyorum.
> fikri olan varmı?

Bundan önce biraz araştıralım. Belki gerek kalmadan bulabiliriz.

- Faik