[Pardus-kullanicilari] ses kartý sorunu devam

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
27 Ara 2006 Çar 21:47:42 EET

Ä°yi akÅŸamlar,
Daha önce de ses kartımla ilgili sorunu belirtmiştim.
Bazı arkadaşların öneri olmuştu hepsini denedim ancak bir çözüm yok.
Bu gün yeniden Pardus 2007 kurdum ve ses kartım gayet güzel çalıştı denemek
için güncelledim ve ses kartımla ilgil sorun tekrarladı.
Makine açılırken açılış melodisi sırasında donuyor ve sonra kapanıp tekrar
açılıyor bu bir kaç kez oluyor sonra makine açılıyor, ancak ses yok amarok
ve kmplayer kitleniyor.
Güncellemeler arasında alsa paketide var acaba bu paket le benim ses kartım
geçinemiyormu?
Yeniden pardus kurup bu paket hariç güncellemek ve görmek istiyorum.
fikri olan varmı?

--
Önce sağlık!
Sonra mı?...