[Pardus-kullanicilari] güncellemeler hakkýnda

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
27 Ara 2006 Çar 21:23:13 EET

Sanmıyorum Ekrem bey.
Mesela acer bilgisayarlar için kısa yollar philips webcamlar için sürücüler
vardı güncellenecek paketler içinde oysa makinem toshiba.
Bide bazıları sorun çıkarabiliyor. Örneğin son güncellemeler içinde alsa
paketi vardı çalışan ses kartım çalışmaz oldu, keşke o paketi yüklemeseydim
diye düşünüyorum, iki kere sıfırdan pardus kurup denedim, birde alsa
paketini hariç bırakıp denememek istiyorum bakalım ne olucak
kolay gelsin.

27.12.2006 tarihinde Ekrem SEREN <ekrem.seren at gmail.com> yazmış:

> Güncelleştirmeler kısmında zaten sadece sizin bilgisayarınızda kurulu
> programların güncelleştirmeleri görünür. Güncelleştirmesi olan bir program
> da büyük ihtimalle hata düzeltmesi yüzünden oradadır. Dolayısıyla
> "Güncelleştirmeler" başlığı altındaki her şeyi güncelleştireceksiniz. Sistem
> için en iyisi bu.
>
> Kolay gelsin...
>
> Ekrem SEREN
> "havan"