[Pardus-kullanicilari] Grup sorunu

halit çete halitcete at gmail.com
27 Ara 2006 Çar 00:44:34 EET

Merhaba Arkadaşlar,
Bilgisayarı açtığımda grup görüntüsünde daha önce sadece "Pardus 2007"
varken onunla beraber ikinci bir "Pardus 2007 Kernel 2.6.18.6-68" da
göründüğümün farkına vardım. Her ikisinden de girdiğimde kendi
oturumumuma girdiğimi yani bir değişiklik olmadığını gördum. Sadece
Pardus 2007 yazanda açılış aşamasında Kernel,  2.86 olarak görünüyor.
Bunun sebebinin dün Apache'yi yüklerken "linux-header ile
kernel-header çakıştı. İkisinden biri kaldırılacak." diye bir uyarı
akabinde "kaldır"ı seçtikten sonra "linux-header kaldırıldı" diye bir
mesaj almam olduğunu düşünüyorum. Tahminim doğru mudur acaba? Bu durum
genel işleyişte veya Apache'de olumsuz bir sonuç yaratır mı? Grup
açılışında iki sistem varmış gibi bir görüntüyü nasıl kaldırabilirim?
Kaldıracaksam hangisini kaldırmalıyım?
Bu konuda yardım ederseniz sevinirim.