[Pardus-kullanicilari] Pardus İnternet filtreleme hakkında...

halit çete halitcete at gmail.com
25 Ara 2006 Pzt 23:20:30 EET

Merhaba Arkadaşlar,
Benim de en fazla ihtiyaç duyduğum şey bu filtreler. Verdiğiniz
eklentiyi daha önce kurmuştum ancak her siteye ***** şeklinde
yıldızlar koyarak isabetli bir şekilde çalışmıyordu. Şimdilik tekrar
ekledim ve filtre sitelerine abone oldum ama hiç bir etki göstermedi.
Birkaç kelime ekledim. Onların geçtiği sayfada sadece resimleri
engelledi ama sonraki tıklamalarda tekrar resimler göründü.
Dile getirmek istemiyorum ama windowstaki internet explorer'daki gibi
belirlenen sitelerin dışındakilere yasak koyacak bir filtre olsa daha
iyi ve kesin çözüm olurdu diye düşünüyorum.
Bu hususta beni bilgilendirirseniz sevinirim.