[Pardus-kullanicilari] 2 işletim sistemini bir pc de kullanamamak

Ekrem SEREN ekrem.seren at gmail.com
25 Ara 2006 Pzt 22:15:36 EET

Bir ekleme de benden, Grub'u kurarken Birincil Sabitdiski (Primary)
seçmelisiniz. Örneğin iki sabit diskiniz var. birincil olanda windows xp
kurulu ikincisine de Pardus kuruyorsunuz. Kurulum sırasında grub'u
ayarlarken, grub'un kurulum yeri olarak birincil sabitdiski seçmelisiniz.
Yani her durumda grub'u birincil harddiske kurun.

Ekrem SEREN
"havan"