[Pardus-kullanicilari] 2 iþletim sistemini bir pc de kullanamamak

Bulent TUNCBILEK edinak2000 at gmail.com
25 Ara 2006 Pzt 22:14:10 EET

25.12.2006 tarihinde Adsız Kürşad <olcaytoalp at gmail.com> yazmış:

> Selam,arkadaşlar ben hem pardusu hemde windovs xp yi aynı pc dekullanmak
> istiyorum,birkaç defa kurdum ama olmadı en son hangi işletim sistemini
> kurduysam onunla açıldı,yardımcı olursanız memnun olurum   Kürşad Candıloğlu

Bu konuda Pardus oldukça yetenekli olduğunu söyleyebiliriz. İlk olarak
Windows XP kurarsan Grub ayarlarını tekrar yapmak zorunda kalmasın. Dikkat
edeceğin nokta olarak ise Pardus kurulumunun son aşamasında Grub ayarlarını
nereye kaydedem diye bir soru sorar Şekil: 1-A onun dışında geri kalan
ayarları kendisi yapar.
Saygılarımla.

Åžekil 1-A : http://www.pardus.org.tr/ekran-goruntuleri/pardus-23.png

Not: Aynı disk bölümüne kurmaya çalışmadığınızı varsayıyorum ve disk
bölümleri ve yapıları hakkında bilginizin olduğunu umuyorum.