[Pardus-kullanicilari] açılış sorunu

Tevfik Ozden tevfikozden at gmail.com
25 Ara 2006 Pzt 22:06:40 EET

- Konu ilginç
- Sebebi konusunda kimsenin kesin bir şey söyleyebilecegini tahmin etmiyorum.
- Sanki bir komut verdiniz ve sistem geregini yapıyor
- Ya da bir çerez iş görüyor - Olamaz ya
- Firefox çerezlerini bir temizleseniz
- Ya da Linux u yeniden yükleseniz ...

25.12.2006 tarihinde umut muslu <umuslu at gmail.com> yazmış: