[Pardus-kullanicilari] açılış sorunu

umut muslu umuslu at gmail.com
25 Ara 2006 Pzt 21:55:14 EET

25.12.2006 tarihinde umut muslu <umuslu at gmail.com> yazmış:

> Sorun çıkaran yani 15 GB lık büyüklüğe sahip dosyalar şunlar:
> tmp53579ff1.tmp ve tmp655da6e5.tmp Şu anda /root/.local/share/Trash/files
> altındalar. Bunları konsoldan sildim. Disk boşalmış görünüyor. Ama bu
> dosyaların nasıl ve neden oluştuğunu gerçekten çok merak ediyorum. Herkese
> selamlar...

Bugün bilgisayarı açtıktan sonra yine diskin dolmasına neden olan bir
dosyanın (tmp7facf56e.tmp) /tmp dizini altında oluşuğunu gördüm. Bu sırada
sistemden diskin azalışını aşama aşama görebiliyorum. Harddiskin ışığı sanki
bir iş yapıyormuş gibi sürekli yanıp sönüyor. Şu anda diskimde 12 KB boş
alan kaldı. Pardusu kapattığımda yeniden açılmayacak yani. Nedir bu sorun
anlamadım gitti. Acil yardım lütfen...