[Pardus-kullanicilari] son günceleme ve sorunlar

CâñßèrK cdemirdelen at gmail.com
25 Ara 2006 Pzt 21:48:30 EET

amaç doğru fakat yol yalnış..
hiç kimseye şunu kullanman lazım diye dayatma olamayacağı gibi ozaman
kullanma da diyemeyiz..

bu şuna benziyor;
ya sev ya terket..

eleştiri ye tahamulu olmayan sömürücülerin safsatası..

açık kaynak ta bu olamaz. olmamalıda..

olacaksa eğer,
hiç bir gelişimde yaşadığı sorunları dile getirmekten başka katkısı
olmayan ben giderim.

YOL YANLIŞ. İZAH YANLIŞ..

Hikmet TEMİZ yazmış: