[Pardus-kullanicilari] son günceleme ve sorunlar

Hikmet TEMİZ hikmettemiz at maliye.gov.tr
25 Ara 2006 Pzt 21:33:17 EET

Arkadaşlar son zamanlarda dikkat edecek olursanız bu liste problem
çözümünden çok linux windows karşılaştırmaları ile sende çalışıyor bende
çalışmıyor gibi laflarla günde en az 150 civarında mesajla dolup
taşıyor. Burda kendimizi geliştiricilerin yerine koymak lazım. Linux
olarak hiç bir linux versiyonunca çözülemeyen sorunlar var. Biraz
anlayışla karşılamak lazım. Dedikoduyu MSN gibi programlarla yapın.
Burası geliştiricilere yardımcı olacağımız bir kullanıcı grubu. Lİnuxu
beğenmediyseniz ve paranız çoksa kullanmayın olsun bitsin kimse zorla
kullandırmıyor. Bu iş zevk ve gönül meselesi. Posta kutularından çok
kotalı kullanıcılara da saygı duymak lazım.