[Pardus-kullanicilari] Open Office

S.Çaðlar Onur caglar at pardus.org.tr
25 Ara 2006 Pzt 16:59:00 EET

25 Ara 2006 Pts 16:43 tarihinde, cem sonmez şunları yazmıştı:
> Anlayamadım gitti pardusu kurdugumdan beri bu sorun var bende.
> En son guncellemeyi de yaptım bilgisayarda halbuki.
> Open office i bilgisayardan kaldırdıktan sonta beta dan kurdum open office
> i ama guncellemeyi yaptıktan sonra da aynı sorun devam etti.
> Bence de bu pardusu yeniden kurarsam muhtemelen bu sorun ortadan kalkacak
> ama eminim bunun baska bir cozumu olmalıdır.
> Baska bir cozum yolu olabilcegini bilsem bekleyebilirim.Alıstım zaten... :)

Bu tür bir sorun çıktığı zaman paketi kaldırıp kurmak veya dağıtımı kaldırıp
kurmak bir çözüm olamaz, başka işletim sistemlerinin çözümlerini Linux için
kullanmayın lütfen :)

Ev dizininizde .openoffice isminde kullanıcı ayarlarının saklandığı bir dizin
var, sadece onu silip tekrar openoffice'i açarsanız sorununuzun düzeleceğini
tahmin ediyorum.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/