[Pardus-kullanicilari] Open Office

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
25 Ara 2006 Pzt 16:53:50 EET

25.12.2006 tarihinde cem sonmez <cemosonmez at gmail.com> yazmış:

> Anlayamadım gitti pardusu kurdugumdan beri bu sorun var bende.
> En son guncellemeyi de yaptım bilgisayarda halbuki.
> Open office i bilgisayardan kaldırdıktan sonta beta dan kurdum open office
> i ama guncellemeyi yaptıktan sonra da aynı sorun devam etti.
> Bence de bu pardusu yeniden kurarsam muhtemelen bu sorun ortadan kalkacak
> ama eminim bunun baska bir cozumu olmalıdır.
> Baska bir cozum yolu olabilcegini bilsem bekleyebilirim.Alıstım zaten...
> :)
> Tesekkurler.

merhaba

yaptığınız güncelleme sonucu /var/cache/pisi/packages klasöründeki
openoffice*.pisi paketini yedek alın.
sisteminizdeki openoffice'i kaldırın(ev dizinindeki gizli dosya dahil) ve
yedeklediğiniz paketle tekrar
kurun bakalım bir değişiklik olacak mı?

not: herhalde sayın "cartman" biraz yoğun, yoksa size hemencecik bir çözüm
bulurdu...