[Pardus-kullanicilari] Microsoft ve Gözcü?

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
25 Ara 2006 Pzt 10:28:05 EET

Arkadaşım
Konuştuğum kişilerden ancak onda birirnde Pardus a ilgi oluşabiliyor eski
alışkanlıklarından vaz geçmek onlara öcü gibi gözüküyor.Tabi bu arada ilgi
uyanan onda birlik oranda ancak çalışan cd denemesi istiyor tanımak adına
ancak anlattıklarımın yirmide biri cesaretle tamam fakat ben eski sistemime
herhangi birşey olmasını istemem buyrun siz kurun diyor.Kişilerin eski
alışkanlıklarından vaz geçmeleri etkili medya tarafından kısa süreli
aralıklarla haberler ve tabiiki reklam oluşan merak ve ilgi Pardus a
yönlendirir.Tabi bu benim şahsi görüşüm.İyi günler iyi çalışmalar ve bol
Parduslu günler

25.12.2006 tarihinde Atamert Ölçgen <muhuk at muhuk.com> yazmış: