[Pardus-kullanicilari] birkaç sorum var

Can Coskuner fethicanc at gmail.com
25 Ara 2006 Pzt 00:09:40 EET

merak ettiğim bir kaç şey var. bunlardan birincisi başka bir Pardus
> bilgisayarın uzaktan (internetten) masa üstüne nasıl girerim? daha doğrusu
> şöyle sorayım: ara sıra arkadaşlar bir sorunla karşılaşıyor. msn den yardım
> istiyorlar ama o anda o bilgisayarın başında olamadığımdan sorunla tam
> uğraşamıyorum. sürekli şunu yap, bunu yap demek, bir yerden sonra insanı
> yoruyor. karşıdaki bilgisayara bağlanıp o bilgisayarda nasıl işlem yaparım?
> ayıntılı anlatırsanız sevinirim.

Bağlanıcağınız arkadaşınız programlar-->sistem-->krfb   yolunu izliyerek
davet oluÅŸtur
acaklar.

Siz ise programlar-->internet-->krdc yolunu izliyerek davette gelen
bilgilerle bağlantıyı gerçekleştireceksiniz.

Vaktim olmadığı için ayrıntıya girmedim.Siz deneyin başka sorunuz olursa
yardımcı olmaya çalışırım. :))