[Pardus-kullanicilari] birkaç sorum var

cihan kaya kayacin at gmail.com
24 Ara 2006 Paz 23:31:11 EET

merak ettiğim bir kaç şey var. bunlardan birincisi başka bir Pardus
bilgisayarın uzaktan (internetten) masa üstüne nasıl girerim? daha doğrusu
şöyle sorayım: ara sıra arkadaşlar bir sorunla karşılaşıyor. msn den yardım
istiyorlar ama o anda o bilgisayarın başında olamadığımdan sorunla tam
uğraşamıyorum. sürekli şunu yap, bunu yap demek, bir yerden sonra insanı
yoruyor. karşıdaki bilgisayara bağlanıp o bilgisayarda nasıl işlem yaparım?
ayıntılı anlatırsanız sevinirim.
ikinci sorum Pardus'un kararlı sürüm öncesi sürümlerde 8080/tcp open
http-proxy portu açık değildi. nasıl olduda açıldı? ve bu port tam olarak ne
işe yarar, nasıl kapatabilirim? ek bilgi: usb modem kullanıyorum.

Yardımlarınız için şimdiden teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim
--
'Özgürlük için...http://www.pardus.org.tr/