[Pardus-kullanicilari] samsung clp 510 ve ağdan samsung ml1520

Server Acim sacim at kde.org.tr
24 Ara 2006 Paz 17:17:44 EET

23 Ara 2006 Cts 17:31 tarihinde, murat ozkan şunları yazmıştı:
> samsung clp 510 yazıcımı sürücüsüneü yüklüyorum listede var fakat
> hataveriyor  yazmıyor
> ayrıca windows homme yüklü diğer yazıcımda samsung ml1520  yazıcım  var
> bunuda Foomatic+gdi seçeneğini seçtim
> bunuda kullamadım bana yardımcı olabilirseniz sevinirim
Merhaba,
Bende de Samsung CLP-510 var. Önce aşağıdaki Web sayfasından dosyayı
yükleyiniz.

http://www.samsung.com/support/productsupport/download/FileView.aspx?cttfileid=264040&type=Printer&typecode=15&subtype=Color+Laser+Printer&subtypecode=&cmssubtypecode=1503&model=CLP-510&filetype=DR&language=

Bu Web sayfasında anlatıldığı gibi:

1. Make sure that you connect your machine to your computer.
Turn both the computer and the machine on.

2. When the Administrator Login window appears, type in root in the Login
field and enter the system password.

(konsol ekranında dosyayı yüklediğiniz dizine geçiniz. Sonra "sudo" yazıp,
sistem yöneticisi parolanızı girerek root olmak zorundasınız)

3. Download and extract the driver
[root at localhost root]#tar xzf [Downloaded File Name(XXXX.tar.gz)]

4. The driver will be extracted as 'cdroot' folder in current path.

5. Execute installation program.
[root at localhost root]#./cdroot/autorun

6. When the welcome screen appears, click 'Next' and proceed installation.

Yukarıdaki işlemler tamamlandıktan sonra, ben tekrar Yapılandırma Merkezi'ne
girmeye gerek bile kalmadan, yazıcımdan "test" baskısı aldım.

Kolaylıklar dilerim.

--
Server Acim
- Besteci