[Pardus-kullanicilari] samsung clp 510 ve ağdan samsung ml1520

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
23 Ara 2006 Cmt 17:38:48 EET

Arkadaşım
Tanıtırken Yazıcınız açık olsun yönetici moduna parolanızı girin Yazıcı
siharbazı cıktığınd  ilerle akabinde açılan tercihler sıralamasında usb
seçeneğini tıklamayı müteakkip açılan kısımda sizin yazıcının kimliği
tanımlanmış usb portlar için bir satır göreceksin bunu işaretle akabindeki
tabloda samsung yazıcı ve tipini modelini seçtikten sonra devam et deneme
baskısı alırsanız işlemi bitirin.Kolay gelsin

23.12.2006 tarihinde murat ozkan <umutplotter at gmail.com> yazmış: