[Pardus-kullanicilari] SKYPE ses gitmiyor

ne bulut nebulut at gmail.com
23 Ara 2006 Cmt 21:38:43 EET

Öncelikle teşekkür.Haklı olduğunuzu biliyorum.

Ben amatör olarak yazılımla da uğraşmış Pardus için çok nefes tüketmiş bir
kullanıcıyım.
Ama son birkaç sorum bir çok kullanıcıyı ilgilendirdiği halde cevap
alamadım.Serzenişim son sorumdan ziyade öncekilerden dola idi.Belki normal
ama bu mesajlaşmalar sanki gruplaşmaya doğru gidiyor gibi geldi
bana.Bakınbazı mesajlar karşılıklı 50 lere bile varıyor ve bir kaç
kişi arasında
geçiyor.Yani gerçek ihtiyaç sahipleri sanki koptu geride kaldı diye
düşünüyorum.Yinede teşekkürler