[Pardus-kullanicilari] SKYPE ses gitmiyor

selim ok selimok at gmail.com
23 Ara 2006 Cmt 21:30:09 EET

Bilmem saka mi yoksa ciddi mi yazdiniz ama mesajiniza itibar etmemek gibi
bir durum oldugunu sanmiyorum. Burda insanlar bilgileri dahilinde cevap
veriyorlar, siz sorunuzu olabildigince detaylandirmazsaniz, insanlar
telepati kurup durumu göremezler :) Ayrica cokta gecmemis soruyu sorali, en
nihayetinde herkes bilgisayar basinda sorularinizi yanitlamak icin
beklemiyor :) Hizli cevap icin Konversation programinda ön tanimli olarak
kayitli duran pardus kanalina girmenizi ve sorularinizi oradakilere
sormanizi tavsiye ederim. Bu mesaj sadece sizin icin degil, hizli cevap
almak isteyen ayni zamanda hizli yardim etmek isteyenlerin olsun ;)

Her zaman sorunu olabildigince ayrintilandirmaya calisin, hic bir zaman
eksiksiz olmaz, ama kimse size 3 soru sorup ondan sonra cevap vermek
istemez.

Iyi calismalar,
Selim

23.12.2006 tarihinde ne bulut <nebulut at gmail.com> yazmış: