[Pardus-kullanicilari] FW: Pardus 2007 kurulumu sonrası problem

İnanç Yıldırgan optalmicus at gmail.com
23 Ara 2006 Cmt 18:40:04 EET

Raşit Bey;
Uzun uğraşlarım sonucu sorunu çözdüm. Sağolsun Onur KÜÇÜK adlı
geliştiricimizin sayesinde bu sorun kapandı. Bakınız laptopda wireless
(kablosuz bağlantı) i açma kapama düğmesi varmı? Bilgisayarı açtığınızda o
düğme açık olmalı. Şimdi eğer böyle bir düğme varsa basın ve özelliği açın.
Daha sonra bilgisayarınız kapatın ve yeniden açın. Sorun bende bu düğmeden
kaynaklanıyormuş. Bende şaşırdım ama ne kadar basit demi. Umarım sizde de bu
yöntem sorunu çözer.

23.12.2006 tarihinde Faik Uygur <faik at pardus.org.tr> yazmış: