[Pardus-kullanicilari] FW: Pardus 2007 kurulumu sonrası problem

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
23 Ara 2006 Cmt 18:29:11 EET

23 Ara 2006 Cts 18:24 tarihinde, Raşit ÜLCAY şunları yazmıştı:
> Sorunu hala çözebilmiş değilim.
> İşlem sıram aynen şöyle;
>
> 1. Pardus 2007 kurulumu ( normal, minimum ve standart olarak kurdum )
> 2. Kurulum başarı ile tamamlandı.
> 3. Sistem yeniden açıldığında Mavi logolu ekrandan hemen sonra siyah
> ekranda kaldı.

Bu kadar çok kurulum denemenize gerek yok. Yalnızca bir defa minimum ayarlar
ile kurun.

Açılışta Grub programı çıkıyor ve Windowsunuzu seçtiğinizde açılıyor daha
sonra da Pardus'u seçtiğinizde açılıyor ama dediğinize göre ancak bir yere
kadar geliyorsa, bu halde iken bırakın ve bir hata raporu girin. Oradaki
yönergeleri takip ederek sorununuz çözülebilir.

- Faik