[Pardus-kullanicilari] imdaat

Tevfik Ozden tevfikozden at gmail.com
23 Ara 2006 Cmt 18:20:24 EET

- windows pardus un kurulu oldugu bölümü görmez
- Linux kurdugunda f ortaya çıkar
- Herhalde şimdiye kadar bu işi yapmışsındır
- Telaş etmene gerek yok
- Linux kur - linux win diskleri görür
- Linux dan win disklerdeki bilgileri kopyala - linux a yapıştır.

23.12.2006 tarihinde fatih firtina <fatihfrtna81 at hotmail.com> yazmış: