[Pardus-kullanicilari] imdaat

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
23 Ara 2006 Cmt 18:19:01 EET

23.12.2006 tarihinde fatih firtina <fatihfrtna81 at hotmail.com> yazmış:

> slm arkadaşlar ben harddisk'imi 3 'e ayırmıştım c'de windows f'ye de
> pardusu
> kurdum ancak kurma işleminden sonra bilgisayarım göçtü ne pardus nede
> windows açılmadı sonra silip cye tekrar windows'u kurdum fakat bu seferde
> yani pardusu kurduğum bölüm ortadan kalkmış bana yardımcı olur musuz
> f'i nasıl geri getirebilirim ve ya  ben pardusu kurarken windows daki
> gerekli belgeleri nasıl hiç birşey olmadan pardusa taşıyabilirim?

pardus kurulum cdsini tak onunla sistemi başlat. kurulum yapacak gibi
başlat.
lisans onaylama kısmına gelince orada ctrl+alt+f1 tuşla, gelen konsolda
sırasıyla
vereceğim konutlarla grubu kurabilir hem win hem pardusa ulaşabilirsin.
panik yapma
çok basit birkaç işlemle herşey düzelir.

grub
root (hd0,   yaz ardından tab tuşuna bas alternatifleri sıralasın,
muhtemelen root (hd0,2) olacak sende...
yani pardusun olduğu disk bölümünü seçeceksin.
setup (hd0)
quit
reboot

kolay gelsin...