[Pardus-kullanicilari] Internetteki herhangi birinin yerel agdaki bilgisayara ulasmasi...

selim ok selimok at gmail.com
23 Ara 2006 Cmt 13:23:10 EET

Anladim, yardimlariniz icin tesekkürler. Biraz daha arastirmam lazim, nasil
olacak bu is diye, normal sartlar altinda mümkün gözükmüyor ama en azindan
proxy konusunun genelde sorun olacagini sanmiyorum, veri aktarimi proxy
olmadan da oluyor, sadece http icin gerekli sanirim. mms protokolü calisiyor
mesela. Ama sorun sanal ip'de. Bir cözümü olmali bunun. :) Bakalim...

Iyi calismalar,
Selim

23.12.2006 tarihinde Yılmaz Bilgili <liste at yilmazbilgili.com> yazmış: